In de verte hoorde ik een paar meiden al giechelend aankomen en wist vrijwel direct, wie er even later om de hoek van de straat zouden komen. Konica Minolta fototoestel in de aanslag, afwachtend wat stond te gebeuren. Vertrouwend op de automatische stand. Daar komen de meiden de hoek om…….op de fiets…….dat was een verrassing!

Een zeer geslaagde momentopname. Geen technisch hoogstandje of van te voren bedacht. Spontane foto’s zijn misschien toch wel het leukst?
Waar zouden die meiden zo’n schik over gehad hebben?