Hallo, ik wil mijzelf even voorstellen. Ik, Koen, ben zaterdag 4 april om 22.47uur geboren. Bevalling ging best wel snel, maar ik (en mijn mama) maken het goed. Ik weeg 8 pond en ben 51cm lang en wij gaan lekker bijkomen…


een website met snapshotjes
Hallo, ik wil mijzelf even voorstellen. Ik, Koen, ben zaterdag 4 april om 22.47uur geboren. Bevalling ging best wel snel, maar ik (en mijn mama) maken het goed. Ik weeg 8 pond en ben 51cm lang en wij gaan lekker bijkomen…

