Hallo, ik wil mijzelf even voorstellen. Ik, Koen, ben zaterdag 4 april om 22.47uur geboren. Bevalling ging best wel snel, maar ik (en mijn mama) maken het goed. Ik weeg …

een website met snapshotjes

Hallo, ik wil mijzelf even voorstellen. Ik, Koen, ben zaterdag 4 april om 22.47uur geboren. Bevalling ging best wel snel, maar ik (en mijn mama) maken het goed. Ik weeg …